miércoles, 8 de junio de 2011

Estrena

Despres de molt de temps de rumiar-m´ho, finalment he decidit enjegar amb un blog per deixar constància de les meves vivències, convertir aquest espai en una mena de diari on explicar el que faig. Potser la rao de fer-ho ara es la lesió que tinc que no em deixa correr, sens dubte una de les meves grans passions.  Ho faig en català perqué és la meva llengua i on em sento més identificat a l'hora d'expressarme, vagin per endavant les meves disculpes per aquells que potser llegiu això desde fora de Catalunya i potser us costa més d'entendre el que escric. També us demano disculpes per les faltes d'ortografia, que segur que n'hi haurà milers, especialment amb els accents!!! Sense més, gracies per dedicarme una miqueta del vostre temps,
Salut i cames!

No hay comentarios:

Publicar un comentario