lunes, 18 de noviembre de 2013

V DUATLÓ DE GUISSONA

Doncs si, després de messos fent el gos i entrenant més aviat poc, decideixo començar a moure el cul i fer el duatló de Guissona, amb BTT. El duatló en sí és de petita embergadura , el que als meus ulls el fa encara més atractiu, som tot plegat una cinquantena de participants i l'ambient te el toc popular que tant m'agrada. La preparació del duatló la faig a consciència la nit anterior amb un gran amic, el millor, a base d'hamburgueses, Gin tonics i futbolins ... i així preparant la cursa em donen prop de les 4 del matí ... de sobte m'apareix la imatge del gran Carchedi, un crack preparant curses. Pero bé, sona el despertador i em trec la madra del damunt, al menys no plou. En arribar a Guissona de seguida m'en adono que el matí sera "fresquet" peró tb m'agrada. La cursa comença molt forta, molt lluny del meu ritme de cursa, així que deixo passar les besties que corren a 3'30" i vaig fent. Els primers set km els acabo en 32 minuts (a 4'30"... no estamos tan mal) i aquí començen els meus problemes. En agafar la BTT em donc compte que un pedal no s'enganxa a la cala, merda, vaig amb un peu "suelto". Bueno que hi farem ... tiro milles el primer km, que és per terra urbà i de seguida entrem en pista forestal i corriol, i al poc, al baixar un plat per anar més relaxat s'em surt la cadena ... menys mal que per baixar de la bici només em cal treure un peu dels pedals :). Fico la cadena a lloc i tiro més milles, el circuit facilet amb algún corriol mínimament técnic, res massa complicat, fins que a l'entrada d'un corriol em passo una cinta i em fico de ple a uns camps llaurats que després de 200 m no em semblen el camí correcte, i en efecte no ho és, torno enrere i agafem el tram correcte amb un company que s'en havia refiat del meu criteri. Al final la BTT tot i aquests "problemillas" em surt en 54 minutets. Ja només queden dos km de running i aquí si que apreto una miqueta més, amb un temps de 8'02", a 4 el km. Al final 14é de la general i content perqué tot i la vagància no ho he fet tant malament, hi ha molt marge de millora. La organitzacio bé, el clima no acompanyaba i tot i axio estaba tot el circuit molt ben marcat i ciclable. A més el preu convida a repetir l'any vinent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario