jueves, 1 de diciembre de 2011

Copa Catalana de Caminades de Resistència 2011

Fa poc més d'un any, el 28 de Novembre de 2010, vaig acabar la Matagalls - Granollers amb molèsties al genoll. Als dies el trauma em donava la mala notícia : condropatia rotuliana de grau II : "Màxim periodes de deu minuts de correr suau", "oblidat de correr aquestes bestieses que fas", "pensa en altres esports sense impacte" .... i altres sentències que encara tinc grabades a foc al cap. El fet és que després de gairebé tres messos desesperants de gairebé no correr res, vaig començar a agafar algo de ritme de nou, i així, al Març, amb l'Ana i l'Uri vam probar d'acabar la Marxa dels Castells de la Segarra, i si si, després de més d'onçe hores passant fred vam acabar creuant l'arc d'arribada. I els genolls no es van queixar aquell dia. I aquell dia vaig començar a guanyar la Copa. I potser aquell dia mateix vaig fer la inscripció de la Molins - Montserrat, i així, fins avui.

Un any després el balanç és molt positiu. Ara vaig amb més compte. La condropatia encara hi es, hi sera sempre de fet, així que més val anar amb compte. Es tracta d'entrenar molt, i bé. I així em sembla que ho he fet. El resultat son molts kilometres a les cames i molts molts metres de desnivell acumulat.

Toca també donar les gràcies a tots els qui heu estat a prop, a tots, pels anims,  al Sebas i el Joan per tots els kilometres de foscor, als missatges de l'Alfonso a cada cursa, ; i en especial al Uri per compartir kilometres de tant en tant i per sobre de tot a l'Ana, per la paciència, per totes les hores que ens he robat, algún dia te les tornaré.

Deixo l'enllaç que em corona com a campió ex aequo de Copa de 2011.
 http://www.feec.cat/sites/default/files/Fitxers/competicio/classificacions/caminades_resistencia/2011/General_Resistencia_2011.pdf
Potser sera la única vegada que ho faig, potser no. Per l'any que ve molts projectes al cap. Molt diferents. Pero aixó, ja ho trobarem.


 

1 comentario:

  1. ¡Enhorabuena! Ojalá algún día me atreva a acompañarte en alguna prueba :)

    ResponderEliminar