domingo, 4 de diciembre de 2011

II DUATLO DE MUNTANYA DE VALLDOREIX


Gratificant debut en proves multidisciplina. Avui, a les 10.30h amb mitja hora de retard donen la sortida d'aquesta prova que organitza l'EMD Valldoreix, el meu gimnàs. A la linea de sortida, ens situem amb alguns companys del Tri-Complex a la cua del grup. Per començar un tram de running de 5.4 kilometres on les sesancions no son del tot bones, aquí es tracta de donar-ho tot a tope i jo no hi estic acostumat. L'Albert surt fort, intento seguirlo però abans de la primera volta ja l'he perdut de vista. Al final, agafo el meu ritme i acabo el sector en uns 21 minuts, gens malament pel que jo m'esperaba. Entro al box i faig la transcisió el més ràpid que puc, tot i això els nervis també juguen i fan perfectament la seva feina. Surto amb la BTT i les sensacions son immillorables, l'spinning fa el seu efecte i surto a tope, i es nota, vaig agafant a varis corredors fins que trobo fins i tot l'Albert, que em deixa passar abans d'un corriol a la segona volta. Al final el 14 kilometres en aprox. mitja hora. Al box de nou, la transcisió em juga una passada : surto corrent amb el casc fins que rebo l'avis del jutge, jeje, m'el trec i surto pitant, al principi, en pla les cames bé, però a la primera rampa ja m'avisen que el segon running serà més lent. Poc a poc i bona lletra entro en ritme i encara soc capaç d'avançar algún corredor. Al final aproximadament una hora i dos o tres minuts per acabar els tres trams :

5.4 kilometres de running -- 14 kilometres de BTT -- 2.7 kilometres de running

El resum es que m'ho he passat de conya. He corregut entre amics i coneguts, amb el suport de la gent del gimnàs. Molt agradable. Aixi estava a l'arribada, on m'esperaven l'Ana i la Gaia.


Felicitats a tots i en especial Joan, per l'organització. Pel meu gust, potser una mica més de muntanya hagués fet la prova més entretinguda, i potser un pel més dura, però bé, en general, tot molt correcte, felicitats Joan. També al al Nico, que tot i no estar al 100% ha fet segón en la segon a la seva categoria.

Deixo l'enllaç amb la classificació final :

http://www.triatlo.org/resultats.aspx?s=V&id=12036&temp=

Aixó enganxa, a vere si hi ha propera i quan serà, ;P



Ja a casa, la foto pel record

No hay comentarios:

Publicar un comentario