viernes, 13 de enero de 2012

Setmana d'estrenes

Al pare Noël li vaig demanar un sol, un que convertís la nit en el dia, que em tregués les pors de correr endinsat a la foscor, i el Pare Noël, que sap de bona mà que he estat molt bon jan tot l'any, va escoltar les meves pregàries. Doncs bé, avui he tret a passejar el meu sol particular durant poc més d'un hora i la foscor del bosc s'ha tornat claror, envoltada dels sorrollets de la solitud, un plaer dificilment explicable amb paraules .

170 lumens perque a la nit es faci de dia, una canya
Pero aquesta no ha estat l'única estrena del moment aquest 2012, l'altra ve en forma de conjunt, un repte que molts teniem pendent i que per fí aquest passat dimecres varem poder fer realitat : el gloriós ASILO KPH s'estrenaba després d'una pila d'anys d'història a la primera divissió, i jo en vaig tenir el privilegi de fomar-ne part. Val a dir que vam perdre, però ens ho vam passar d'alló més bé i el més important, vam donar la cara en tot moment. Felicitar a tots i a dos en particular : al J.C per ser el primer golejador del equip a la màxima categoria, i al mestre L.H, que després de molts anys no només ha complert un somni sinó que a més ho fa amb tota la clase del mon, un exemple per tots!

Dit tot això, i donat que fa una pila de dies que no em deixaba caure pel blog, aprofito per felicitar l'any a tots els que perdeu el temps llegint-me. Espero que tots hagueu fet tants plans com jo per aquest 2012 que si tot va bé, pot ser un gran any. Per començar, la setmana que ve començaré a apretar una miqueta amb la II Cursa de muntanya de Castellbisbal, 22 kilometres de "monte" per començar a agafar una miqueta de ritme després de tot aquest temps de pau que els hi he donat a les cames!!

En fi, la setmana que ve us explicare com ha anat!!
Una abraçada família

No hay comentarios:

Publicar un comentario